Beoordelingen Toyota Wagenmaker

9,0

1.222 beoordelingen - Powered by TNS

Goede service en goede monteurs

A Wolterd (Apeldoorn)
11-12-2019

Gewoon goed!

Patrick
11-12-2019

Altijd zeer duidelijk, infomatief en klantvriendelijk en natuurlijk zeer professioneel

I coster (Apeldoorn)
06-12-2019

Prettige medewerkers, auto wordt goed onderhouden en de wegenwacht service was een aangename verrassing net als de krabber met handschoen die ik onlangs heb gekregen.

S. Belhadj (Apeldoorn )
04-12-2019

goede afhandeling, vriendelijk personeel, en een goede wachtruimte met gratis WIFI

AMW Koster (Apeldoorn)
22-11-2019

een 8 lijkt mij een prima cijfer, ik ben goed geholpen en dat verwacht ik dan ook van een dealerom een 10 te geven vind ik overdreven. het is niet zo dat je met koffie welkom wordt geheten, en dat je de auto gewassen en gezogen terug krijgt. dit verwacht ik ook niet, een ieder doet zijn werk naar verwachting en daarom een 8 niets mis mee toch, ik kreeg ze vroeger op school niet.

GJ Brugman (Vaassen)
22-11-2019

Ben zeer tevreden over dit bedrijf

Henny dollenksmp
22-11-2019

ach ja, een aantal zaken ontbreken. maar in het algemeen is het goed hoor.

gholam (vorden)
22-11-2019

Was van mening dat ik een rekening zou krijgen , maar bleek onder garantie te vallen.

F. HILGE (Zutphen )
22-11-2019

Altijd goed behandeld

Dhr. Burgmeijer (Deventer)
22-11-2019

Heldere afspraken, klant gericht, transparant, eenvoudig zoals je het zou verwachten en het moet zijn. Open en eerlijk en staan gerant voor hun werk. Prima!

ajm heitkamp (Heeten)
19-11-2019

goede service, klant gericht, verstrekt voldoende informatie en je wordt niet voor verrassingen gesteld.

Pieter Pie (Deventer)
19-11-2019

Toyota is een hele fijne betrouwbare auto, de service is uitstekend en de werknemers zijn behulpzaam, vakkundig en erg klantvriendelijk.

Chris Dielissen (Brummen)
11-11-2019

Prima werkplaats met vriendelijk en servicegericht personeel. Eerlijk in prijsopgave en bij tegenvallers word je eerst gebeld voor overleg. Met na afloop altijd een helder en volledig rapport over de verrichte werkzaamheden. Onlangs kwam mijn auto door een (bij Toyota zeer ongebruikelijke!) storing stil te staan. Toen hebben ze veel extra moeite gedaan om mijn auto bij de garage te krijgen. Ik vertrouw ze na vele jaren volledig.

Leonard van Wijk (Lochem)
07-11-2019

Alles wordt netjes behandeld .

eef boesveld (Deventer)
07-11-2019

Goede service en vriendelijke mensen.

Ton Casteel (Schalkhaar)
07-11-2019

Prettige omgang, vakkundig, duidelijk.

W. van Oldeniel (Schalkhaar)
07-11-2019

Bij het brengen van de auto voor zijn normale servicebeurt, heb ik ook melding gemaakt van een beschermkap, die van de auto was afgereden, maar waarvan de bevestigingsnokken nog grotendeels intact waren. Op mijn vraag of dit gerepareerd kon worden, kwam direct de mededeling dat dit niet mogelijk was. Kosten Euro 320,00!! Ik heb toen bij een andere Toyota dealer dezelfde vraag gesteld en die gaf aan dat dit zonder problemen gerepareerd kon worden. Wel met de mededeling erbij dat een nieuwe kap wellicht voor de toekomst een betere optie zou zijn, maar voorlopig uitstekend kon worden gehanteerd. Kosten Euro 35,00!!!U begrijpt wellicht waarom ik deze dealer niet zo hoog meer in het vaandel heb. En heb ook een andere Toyota dealer gevonden, waar ik het normale onderhoud ga onderbrengen.

Fons Nolte
05-11-2019

Vriendelijk ontvangen en van te voren een duidelijke prijsopgave gekregen. De onverwachte extra uit te voeren werkzaamheden, werden van te voren telefonisch besproken, zodat ik precies wist waaraan ik toe was.

E. R. A. Fokkema
05-11-2019

Zeer klantvriendelijk en meedenken met de klant.

Jurriaan Steen
05-11-2019

was mijn eerste bezoek. tot zover tevreden

dhr. Van der Hooft (Dieren)
23-10-2019

zeer prettige garage met prettige medewerkers en de goede ontvangst aan de balie

G. Resseler (Beekbergen)
23-10-2019

Ik wil even op een terugroepaktie wijzen. Mijn Toyota Yaris heeft al vanaf 2016 een terugroepactie van de bijrijdersairbag ontsteker maar tot op heden nog geen enkel bericht vanuit de Importeur is mij al 2 keer bij Toyota Wagenmaker medegedeeld. Dit vind ik wel een slechte zaak. Mede omdat dit om de veiligheid gaat valt mij dit erg tegen van Toyota. 3 Jaar moeten wachten vind ik een belachelijk lange tijd!!!

A.J.Brink (Apeldoorn)
16-10-2019

De laatste keer waren er wat slordig heden.men zou de kapotte antenne vervangen, was niet gebeurd en heb ook geen mobiliteitsgarantie oftewel pechulp garantie .

Jan tijhof (Loenen)
16-10-2019

Een klant vriendelijk en betrouwbaar bedrijf.

G.Fukkink (Zutphen)
11-10-2019

Weten wat je verkoopt

Huub Slingerland (Apeldoorn)
09-10-2019

Ik heb werkelijk alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf.

Wim van Heugten (Apeldoorn)
24-09-2019

Vriendelijk, voorkomend, attent personeel. Goede kwaliteit van de verrichte werkzaamheden. Zeer acceptabele wachttijden voor de garage

Henk Wullink (Vorden)
24-09-2019

Altijd een prima service, zeer klantgericht bedrijf, precies wat je van Toyota verwacht.

J Thoe
20-09-2019

cijfer 8 betekent in het algemeen goed, maar mijn laatste ervaring was uitstekend. Met een provisorisch gerepareerde band (plugje) kwam ik na veel problemen 5 minuten voor sluitingstijd bij Wagenmaker en toen heeft men de moeite genomen om alsnog meteen een nieuwe band te plaatsen.

Jan Dekker (Apeldoorn)
03-09-2019

Toyota cookiebeleid

Toyota.nl maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn en te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.